צור קשר 03-5430302
נגישות
חזרה למעלה

נגישות בחברת לבנת פורן

חשוב לנו להעניק שירות שוויוני, מכבד ומקצועי לכלל לקוחותינו בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, אנו מבצעים באופן שוטף סקירה מקיפה של כל יחידות השירות על מנת לוודא שהן עומדות בתקנות ומאפשרות גישה מלאה לכל אדם.

הסדרי נגישות מבנים

לתיאום פגישה ראשונית לכל אחד מהסניפים ולמידע נוסף חייגו 03-5430302

סניף תל אביב

  • כתובת: מגדלי עזריאלי, המגדל העגול, דרך מנחם בגין 132 קומה 14 קומת הכניסה (לובי) מונגשת – בקומה זו שש מעליות נגישות לקומות המשרדים בבניין.
  • למגיעים מהחניה – גישה מונגשת למעליות. הבניין מצויד בשירותי נכים.
  • אזור המתנה הונגש עם ריהוט מתאים
  • עמדות השירות נגישות
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים על פי בקשה
  • מיקום: שתי דקות מתחנת רכבת השלום ניתן להגיע גם ישירות מתוך הקניון.
  • קווי אוטובוס: כל הקווים המגיעים למרכז עזריאלי, הקריה, או תל אביב השלום

סניף חיפה

  • כתובת: בית "אמות השקעות" , דרך יפו 157 קומה 5
  • קומת הכניסה (לובי) מונגשת – בקומה זו שש מעליות נגישות לקומות המשרדים בבניין.
  • למגיעים מהחניה – גישה מונגשת למעליות. הבניין מצויד בשירותי נכים.
  • אזור המתנה הונגש עם ריהוט מתאים
  • עמדות השירות נגישות
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים על פי בקשה
  • מיקום: חמש דקות הליכה מתחנת הרכבת בת – גלים
  • קווי אוטובוס: מטרונית קו 1 / קו 2

סניף באר שבע

  • כתובת: מתחםWE-WORK, רחוב חלקיקי האור 16, בניין 2 – קומה 3, פארק גב-ים.
  • אזור המתנה הונגש עם ריהוט מתאים
  • עמדות השירות נגישות
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים על פי בקשה
  • קווי אוטובוס: 5, 4, 2
  • הסניף מונגש והגעה עם מלווה ,ציוד עזר או חיית שירות אפשרית. המקום מצויד בשירותי נכים

סניף ירושלים

  • כתובת: מתחםWE-WORK, רחוב קינג ג'ורג' 20, בנין המשביר הישן קומה 2 ירושלים.
  • אזור המתנה הונגש עם ריהוט מתאים
  • עמדות השירות נגישות
  • ניתנת עזרה במילוי טפסים על פי בקשה
  • קווי אוטובוס: יש תחנת אוטובוס בצומת הרחובות המלך ג'ורג' ובן יהודה. קווים – 7, 13, 17, 19, 22, 32
  • הסניף מונגש והגעה עם מלווה ,ציוד עזר או חיית שירות אפשרית. המקום מצויד בשירותי נכים.

שירות נגיש

  • הגישה לסניפי החברה מונגשת עבור כלל ציבור המבקרים החל מחניות נכים מסומנות, מעליות מונגשות וכמובן כניסה מונגשת למבואת המתנה שם יקבלו את פניכם בברכה נציגי שירות המיומנים במתן סיוע מתאים ויעניקו לכם חווית שרות נעימה.
  • כל מבקר רשאי להסתייע במלווה מטעמו.
  • ניתן להיכנס עם חיות שירות.
  • אדם עם מוגבלות רשאי להסתייע בכל כלי ואמצעי עזר דרוש בעת קבלת השירות
  • נציגות השרות בקבלה, יעמדו לרשות המבקרים ויסייעו בכל הדרוש.
  • עובדי חברת לבנת פורן עוברים הדרכות למתן שירות ללקוחות עם מוגבלות.
  • אפשר ליצור קשר עם מוקד התיאום שלנו בטלפון 03-5430302, או בדואר אלקטרוני: MZR@MZR.ORG.IL או בפקס 03-5430303.
  • נתב השיחות שלנו הונגש והוא כולל מידע הניתן בשפה פשוטה, בקצב איטי וללא מוסיקת רקע.
  • חשוב להדגיש כי עוד במסגרת תיאום הפגישה, טרם ההגעה לסניפים, תוכלו לקבל מצוות המוקד מענה לכל שאלה באשר להסדרי הנגישות.

נגישות באינטרנט

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמת נגישות לשירות), התשע"ג 2013

 

רכזת נגישות – אופן התקשרות

אנו פועלים באופן שוטף כדי לשפר את הנגישות בחברת לבנת פורן.

אם יש לכם בקשות או שאלות בנושאי נגישות, אל תהססו לפנות אלינו.

אנחנו כאן בשבילכם. תמיד.

הדס ורד בדוא"ל  hadas.c@mzr.org.il  או בטלפון 03-5430300