top of page

טופס תביעה לנכות כללית - בל 7801

טפסים ביטוח לאומי

טופס 

7801

טופס תביעה לנכות כללית - בל 7801

טופס תביעה לנכות כללית ובקשה להענקה מטעמי צדק (ב"ל 7801) הינו מסמך באמצעותו מגישים לביטוח לאומי את התביעה קצבת נכות כללית. טופס התביעה מכיל את פרטי התובע, פרטים על המחלות מהן הוא סובל ופרטים נוספים כמו חשבון בנק, ויתור סודיות רפואית ועוד.

אל טופס תביעה לנכות כללית יש לצרף מסמכים רפואיים המעידים על המצב הרפואי, תלושי שכר, אישור על תשלום דמי מחלה או תשלום מחברות ביטוח (במידה והיה) ומומלץ לצרף גם, במידת הצורך, חוות דעת רפואית מקצועית אשר נערכה על ידי רופא מומחה הכוללת הערכת אחוזי נכות.

אנו בחברת לבנת פורן – זכויות רפואיות, בעלי ידע רפואי ומקצועי וניסיון רב שנים בכל הקשור לסיוע במימוש זכויות רפואיות. בחברתנו פועלים כ-25 רופאים וכ-150 עובדים, מנהלי לקוח, ואנשי מקצוע, המנוסים בסיוע במקרים רבים ושונים של מימוש זכויות, מכירים את המערכות הבירוקרטיות המורכבות באופן מעמיק, ומסוגלים להתנהל מולן בצורה מיטבית ואפקטיבית.

 

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בפנייתכם לקבלת הזכויות הרפואיות העשויות להגיע לכם עקב המצב הרפואי שלכם. כל שצריך לעשות הוא להגיע לפגישה ראשונית, במהלכה נציג את הדרכים שבהן נוכל לסייע לכם בתהליך. פגישה זו אינה כרוכה בעלות או בהתחייבות מצידכם.

אנחנו כאן בשבילכם 

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

  • 7 Email
  • white whatsup
  • Whatsapp
bottom of page