top of page

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

שיתוף פעולה עם אגודת הלב הישראלי

כחלק מפעילותנו למימוש הזכויות הרפואיות של חולים ונפגעים בישראל, אנו פועלים בחברת לבנת פורן גם למימוש זכויות רפואיות לחולי לב וכלי דם.במסגרת זו אנו מקיימים שיתוף פעולה ייחודי עם אגודת הלב הישראלי, המשמשת כעמותה מובילה לאנשים עם מחלות לב וכלי דם.

החיבור בין חברת לבנת פורן לבין אגודת הלב הישראלי משרת את המטרה המשותפת של שני הגופים: לספק לחולים את מרב הרווחה, התמיכה ומימוש הזכויות הרפואיות.

על אגודת הלב הישראלי, מהותה ומטרותיה

אגודת הלב הישראלי פועלת ב-3 מישורים עיקריים למען חולי לב וכלי דם ומשפחותיהם:
1. הפעלת רשת תמיכה לחולים ובני משפחותיה-

הן באמצעות פעילות פרטנית של מטופלים/מתנדבים, והן באמצעות קבוצות תמיכה בפייסבוק.

2. אירועים –

העמותה מקיימת אירועים לחבריה ולקהל הרחב, ביניהם הרצאות מקוונות מטעם אנשי רפואה מובילים בתחום רפואת הלב וכלי הדם, הרצאות העוסקות בנושא מימוש זכויות רפואיות ועוד.

3.מוקד טלפוני חינמי המופעל בשיתוף עם חברת לבנת פורן

הערך המוסף בשיתוף הפעולה של לבנת פורן ואגודת הלב הישראלי –
החולים הם הנשכרים

חברת לבנת פורן מלווה במהלך שנים רבות אלפי חולי לב וכלי דם, במטרה לסייע להם למצות את הזכויות רפואיות המגיעות להם. בזיכרון הארגוני של החברה צבורים ידע עצום וניסיון, שעשויים לסייע משמעותית לחולי לב וכלי דם בכלל ולחברי אגודת הלב הישראלי בפרט.


שיתוף הפעולה של חברת לבנת פורן עם אגודת הלב הישראלי נעשה על מנת לקדם את מטרתם המשותפת של 2 הגופים: להקל על החולים ולספק להם את המיטב – הן ברמה הפיזית והן ברמת הרווחה הכלכלית והחברתית. החיבור בין 2 הגופים נועד לספק את כל קשת הצרכים והפתרונות תחת קורת גג משותפת אחת.


במסגרת שיתוף הפעולה, חברי אגודת הלב הישראלי יכולים ליהנות מהטבות שונות מטעם חברת לבנת פורן במידה ויחליטו להיעזר בשירותיה המקצועיים.


חברי העמותה מוזמנים לפגישה ראשונית עם המומחים שלנו בלבנת פורן, ללא עלות או התחייבות. בפגישה זו נתוודע למקרה האישי שלכם, ונציג את הדרכים בהן נוכל לפעול יחד למימוש זכויותיכם בצורה הקלה והמהירה ביותר.


אנחנו כאן בשביל כולם – מכל הלב.

כל הקטגוריות במגזין

  • הודעה
  • white phone
  • ווטסאפ
bottom of page