top of page
  • מייל
  • טלפון
  • ווטסאפ

ההרצאה של לבנת פורן

"היו לי את כל הסיבות להיכשל. אז הצלחתי."

 

זה המסר שלבנת פורן בחרה להעביר בהרצאת הבכורה שלה בה היא חשפה לראשונה במרוכז את סיפור חייה.

בהרצאה מספרת לבנת על המקום ממנו באה, על האתגרים שחיכו לה בדרך, על החששות והפחדים,  על כל הסיבות שהיו לה להיכשל ועל הדרך שעשתה כדי להצליח.

זהו סיפור על עוצמה, פריצת גבולות, מסירות ואחדות משפחתית, על שבירת מוסכמות וניפוץ תקרות זכוכית ואתגר שאינו נגמר לעולם.

 

להזמנת ההרצאה צרו קשר בטלפון 03-5430303

הסיפור של 
לבנת פורן

"הקמתי את החברה לפני כ-20 שנה בכדי לתת מענה לאחת הבעיות הכואבות והמכעיסות ביותר בישראל. זיהיתי את הצורך של ציבור גדול ודומם – וידעתי שיש בידי את האפשרות להציע פתרון: גוף גדול, חזק ומקצועי המסוגל להילחם את מלחמתו של האזרח הבודד הניצב חסר אונים מול מערכת גדולה ומאיימת.


החלטתי להקים גוף שמבוסס על הון אנושי איכותי, על ידע מקצועי רפואי ובירוקרטי וניסיון  רב  בהתמודדות מול האתגר הקרוי 'מימוש זכויות רפואיות' . כל אחת ואחד מאנשי החברה בהובלתי מחויב ומסור למטרה אחת – לוודא שכל לקוח שלנו יקבל את המקסימום המגיע לו ובדרך התומכת והמקלה ביותר. 

אני קוראת לכם לא לוותר על זכויותיכם הרפואיות ולפנות אלינו כדי שתקבלו את מה שמגיע לכם בדרך המלאה ביותר, תוך ליווי אישי ותמיכה לאורך כל הדרך."


לבנת פורן,
מייסדת ויו"ר חברת לבנת פורן – זכויות רפואיות.

הספר של לבנת פורן - "בעשר אצבעות"

"אני עומדת לראשונה מול דלת הכניסה לחברה שרק הקמתי. חיוורת, מפוחדת, אגלי זיעה מכסים את מצחי ובה בעת גופי רועד מקור ומפחד. מנסה בכל כוחותיי להכניס ולו נשימת אוויר אחת לריאותיי.

חופנת באגרופי את המפתח, רוצה לסובב אותו ולפתוח את הדלת לרווחה לקראת עתיד טוב יותר, לעצמי, למשפחתי, לאנשים שידעתי שכל כך צריכים את השירות שהחברה שהקמתי עומדת לתת – ורוצה לא פחות לסגור את הדלת ולברוח הרחק משם".

 

בספר אוטוביוגרפי אמיץ במיוחד חושפת בפנינו לבנת פורן את הפער בין דמותה הציבורית, אותה אנחנו מכירים משלטי החוצות והטלוויזיה, אישה מצליחה, המשדרת ביטחון והכרת ערך עצמה, לבין הילדה שגדלה במרחק רב מלבם של הוריה, שמנה ודחויה, ילדה שלא פספסה בנעוריה אף הזדמנות למרוד.

אחרי שעזבה את בית הספר מבלי שהשלימה אפילו עשר שנות לימוד, בלי אף בחינת בגרות אחת, איש לא חשב שיש למישהי כמוה סיכוי ממשי להצליח. מי יכול היה לדמיין שהקיבוצניקית שעזבה בגיל שלושים וארבע את הקיבוץ עם בעלה ושלושה ילדים קטנים כשהם חסרי כול, עם אפס שקלים בבנק ובלי כל תשתית כלכלית, תהפוך להיות אשת עסקים מצליחה.

לבנת לא מתייפייפת, לא מתחנפת ולא מפספסת אף הזדמנות להפנות זרקור רב עוצמה שמאיר כל פינה בחייה, תהא חשוכה אשר תהא. ביקורתית כלפי הוריה, כלפי הקיבוץ בו גדלה, ובעיקר ביקורתית כלפי עצמה.

פעם אחר פעם במהלך חייה בחרה לבנת להמציא את עצמה מחדש, להתמודד, להילחם בספקות ובפחדים שלה. פחדים וספקות שהם נחלת כולנו.

תוך שהיא חושפת את עצמה לחלוטין, לוקחת אותנו לבנת למסע בתחנות חייה, ומגוללת סיפור חיים מעורר השראה שיכול לגעת בלב כל אדם ולהשפיע על הדרך שבה אנחנו יכולים לראות את חיינו, המקצועיים והאישיים כאחד.

 

את הספר ניתן למצוא בכל חנויות הספרים וברשתות הגדולות, בקרוב גם בכל ערוצי הספרים המקוונים הקיימים (עברית, אינדיבוק ואחרים)

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

bottom of page