top of page

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

שיתוף פעולה עם המרכז הוסקולרי

במסגרת פעילותנו למימוש הזכויות הרפואיות של כל אזרח בישראל, ושל חולי סוכרת בפרט, אנו מקיימים שיתוף פעולה עם המרכז הוסקולרי המתמחה בטיפול בכף רגל סוכרתית. החיבור בין חברת לבנת פורן לבין המרכז הוסקולרי מזמן פתרונות ויתרונות ללקוחות של המרכז הוסקולרי ולבנת פורן.




על המרכז הוסקולרי ועיקר פעילותו

המרכז הוסקולרי מתמחה בטיפול בפצעים קשיי ריפוי, בריאות כף הרגל ובטיפול בכף רגל סוכרתית. סניפי המרכז מעניקים מענה לחולי סוכרת, אשר סובלים או עלולים לסבול מסיבוכים חמורים, המובילים לנכויות קשות ומחלות נלוות, ואף מהווים גורמי סיכון לתמותה. צוות המרכז בניהולו של ד"ר יוסף סטראזשינסקי, מתמחה בייעוץ וטיפול באחד מסיבוכי המחלה הקשים ביותר – כף רגל סוכרתית.


מהי כף רגל סוכרתית ומה הפתרון הניתן לה במסגרת המרכז הוסקולרי?

כף רגל סוכרתית הינה מאפיין וסיבוך של מחלת הסוכרת, שעלול להוביל לקטיעות גפיים בקרב החולים. ישנם חולי סוכרת שעקב בעיות בכלי הדם ההיקפיים שלהם, מתפתחים בכפות רגליהם פצעים שאינם נרפאים, ואשר עלולים לגרום להתפתחותו של נמק – מצב המחייב כריתה/קטיעה.


למרבה הצער, בישראל יש חולי סוכרת רבים שעוברים קטיעות גפיים מקום שהיה אפשר לפעול אחרת. כדי למנוע מצב חמור שכזה, המרכז הוסקולרי מספק פתרון אחר, המתאפשר הודות לטכנולוגיות מתקדמות וטיפול אישי רפואי מסור. בזכות הפתרונות המוצעים במרכז הוסקולרי, מטופלים רבים שכבר הופנו לכריתת גפיים, עומדים כיום על שתי רגליים בריאות. כמו כן, הטיפול בהם ובמטופלים אחרים חולי סוכרת, מונע סבל רב, כאבים וסיבוכים אחרים של המחלה.


כל מטופל במרכז הוסקולרי עובר אבחון מקיף ויסודי על ידי רופא מומחה. בסיום האבחון מותאמת לו תכנית טיפולים אישית.


חולי סוכרת רבים אינם מודעים לזכויות הרפואיות המגיעות להם

סוכרת היא מחלה המוכרת על ידי ביטוח לאומי, ואשר בגינה נקבעים אחוזי נכות בשיעורים שונים, זאת בהתאם למידת חומרתה ולסיבוכים והנכויות הנובעים ממנה. העובדה המצערת היא כי חולי סוכרת רבים אינם מודעים לקשת השלכות המחלה או יותר מכך כיצד ניתן לממש את הזכויות הרפואיות העולות במקרה זה.



כאן נכנסת לתמונה חברת לבנת פורן בשת"פ החשוב עם המרכז הוסקולרי

מזה כשני עשורים, חברת לבנת פורן מסייעת למאות אלפי חולים, לרבות חולי סוכרת בדרגות חומרה שונות של המחלה במימוש הזכויות הרפואיות. הידע הארגוני הנצבר לאורך השנים הוא היתרון החזק והמשמעותי ביותר של החברה.


בחברת לבנת פורן חשוב לנו שכל חולה סוכרת יממש את מרב הזכויות המגיעות לו, ולשם כך אנו מעמידים לרשות המטופלים במרכז הוסקולרי את מומחי הזכויות הרפואיות המנוסים שלנו שיוכלו לתת את המענה המקצועי ביותר



טלפון : 1700-50-18-18


אתר: www.vtc.co.il




כל הקטגוריות במגזין

  • הודעה
  • white phone
  • ווטסאפ
bottom of page