top of page

טופס תביעה לנפגעי עבודה- בל 250

טפסים ביטוח לאומי

טופס 

250

טופס תביעה לנפגעי עבודה- בל 250

בכל אירוע שמערב תאונה או פגיעה בעבודה, יש חשיבות רבה לתיעוד ראשוני של האירוע והנסיבות שקדמו לו. התיעוד הראשוני יכלול בדרך כלל פנייה לטיפול רפואי, או הודעה למעביד ומילוי טופס ב"ל 250 הנקרא "בקשה למתן טיפול רפואי לנפגע בעבודה".

הטופס מאפשר קבלת טיפול רפואי בקופת החולים, בין אם הנפגע חבר קופת החולים ובין אם לא, בחדר מיון או בשירות רפואי שנותן טיפול רפואי דחוף, כמו לדוגמא טר"מ.

טופס ב"ל 250 ימולא על ידי המעביד או מי מטעמו, כאשר מי שימלא אותו יהיה בדרך כלל פקיד משאבי אנוש, או הממונה על הבטיחות במקום העבודה, ויימסר לצוות השירות הרפואי.

 

הטופס מיועד לעובדים שכירים בלבד, אשר נפגעו תוך כדי ו/ או עקב העבודה. עובד עצמאי שנפגע בעבודה ימלא את טופס ב"ל 283 הנקרא "בקשה לקבלת טיפול רפואי לנפגע בעבודה – עצמאי", ואתו ייגש מיד לאחר הפגיעה לקבלת טיפול רפואי.

אנו בחברת לבנת פורן – זכויות רפואיות, בעלי ידע רפואי ומקצועי וניסיון רב שנים בכל הקשור לסיוע במימוש זכויות רפואיות. בחברתנו פועלים כ-25 רופאים וכ-150 עובדים, מנהלי לקוח, ואנשי מקצוע, המנוסים בסיוע במקרים רבים ושונים של מימוש זכויות, מכירים את המערכות הבירוקרטיות המורכבות באופן מעמיק, ומסוגלים להתנהל מולן בצורה מיטבית ואפקטיבית.

 

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בפנייתכם לקבלת הזכויות הרפואיות העשויות להגיע לכם עקב המצב הרפואי שלכם. כל שצריך לעשות הוא להגיע לפגישה ראשונית, במהלכה נציג את הדרכים שבהן נוכל לסייע לכם בתהליך. פגישה זו אינה כרוכה בעלות או בהתחייבות מצידכם.

אנחנו כאן בשבילכם 

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

  • 7 Email
  • white whatsup
  • Whatsapp
bottom of page