top of page

טופס תאונת עבודה - בל 211- בל 211

טפסים ביטוח לאומי

טופס 

211

טופס תאונת עבודה - בל 211- בל 211

טופס 211 הוא טופס תאונת עבודה, שמוגש למוסד לביטוח לאומי ע"י עובד שנפגע או חלה במהלך עבודתו, במטרה לקבל דמי פגיעה. באמצעות טופס ב"ל 211 העובד מציג בפני ביטוח לאומי פרטים ראשוניים הרלוונטיים לפגיעתו. הטופס שנחתם ע"י העובד והמעסיק, מהווה גם אישור של המעסיק על  כך שהעובד המועסק על ידו נפגע כתוצאה מעבודתו. מילוי הטופס מהווה שלב מרכזי והכרחי בהכרת המוסד לביטוח לאומי בפגיעה. עם זאת, הטופס עצמו לא מהווה אישור על הכרת המוסד בתאונה כפגיעת עבודה. במקביל יש לשלוח טופס תביעה תאונת עבודה ביטוח לאומי, ולקבל מכתב הכרה פורמלי.

לפי נתוני אתר ביטוח לאומי, טופס 211 מיועד לעובד שכיר או עצמאי שמבוטח בביטוח לאומי, אשר נפגע בעבודתו ומבקש לממש את זכאותו לדמי פגיעה בגין אי כושר ואובדן ימי עבודה. טופס זה מקנה קבלת פיצוי בסך 75% מהשכר וזאת במשך 91 יום מזמן הפגיעה.

ניתן להגיש את הטופס בנסיבות המוגדרות כפגיעת עבודה: תאונת עבודה או מחלת מקצוע, בין אם הפגיעה פיזית או נפשית.

אנו בחברת לבנת פורן – זכויות רפואיות, בעלי ידע רפואי ומקצועי וניסיון רב שנים בכל הקשור לסיוע במימוש זכויות רפואיות. בחברתנו פועלים כ-25 רופאים וכ-150 עובדים, מנהלי לקוח, ואנשי מקצוע, המנוסים בסיוע במקרים רבים ושונים של מימוש זכויות, מכירים את המערכות הבירוקרטיות המורכבות באופן מעמיק, ומסוגלים להתנהל מולן בצורה מיטבית ואפקטיבית.

 

נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בפנייתכם לקבלת הזכויות הרפואיות העשויות להגיע לכם עקב המצב הרפואי שלכם. כל שצריך לעשות הוא להגיע לפגישה ראשונית, במהלכה נציג את הדרכים שבהן נוכל לסייע לכם בתהליך. פגישה זו אינה כרוכה בעלות או בהתחייבות מצידכם.

אנחנו כאן בשבילכם 

הזכויות הרפואיות שלך מגיעות לך!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

עשית את הצעד הראשון עכשיו תורנו. בקרוב מאוד נחזור אלייך!

  • 7 Email
  • white whatsup
  • Whatsapp
bottom of page